neděle 14. srpna 2011

Vážení přátelé, mí anonymní zahraniční čtenáři!

V Liberci dne 14. srpna 2011

Vážení přátelé, mí anonymní zahraniční čtenáři!

Píši své fejetonky převážně ke vzpomínkám na svět, který je už dnes vzdálen životu současné generace. Při svém věku mnohé pamatuji, na psaní mám čas a to nikoli nepodstatné je, že mě psaní baví. Baví zřejmě i čtenáře z mého milovaného Liberce i okolí, soudě podle poptávky po knižním vydání fejetonů. S těmito čtenáři se potkávám na autorských čteních, na výstavách svých pohlednic i v ulicích města. Jsem s nimi v pravidelném styku.
Co mi však leží v hlavě jste Vy, mí anonymní zahraniční čtenáři. Kdo jste? Proč čtete stránky mého blogu kdesi v Singapuru, Spojených státech, Švédsku, Rusku, Slovensku, Anglii či dokonce v Islandu? Znáte Liberec nebo Machnín? Znali jste osoby, na které vzpomínám? Možná, že jste znali někoho z mé rodiny? Nevím, nedává mi to spát.
Onehdy jeden z Vás vystoupil z anonymity a ozval se mi ze Sydney. Udělal mi tím velkou radost a mohu-li věřit tomu, co pan Hýbler psal, tak přinejmenším takovou, jakou mu prý dělám svými fejetonky. Kdyby se Vám chtělo udělat něco podobného…
Napište mi!

Egon Wiener

Žádné komentáře: