středa 24. března 2010

Inzerce

 Druhdy mě oslovila reklama na preservativy a to skrze předchůdce firmy Vulkán Hrádek nad Nisou. V předválečných letech doporučovala Primeros. A stejně agresivně, jako to dělají firmy dnešní. Na popelnících, na uzávěrech lahví, formou letáčků, plakátů, dopisů od spokojených zákazníků... V kraji pod Ještědem a s přesahem do zbytku Evropy. Zdejší firmy to uměly: Haas – cukrovinky Lipo na Ruprechtické třídě, textilky, mýdlo s jelenem, klobouky, paruky, zubní pasta Thymolin. Jedna však reklamy neměly. Reklamní týdeníky, něco jako Annonce, TipServis a další. Mnohé nevydržely. Annonce ztratila dech, ale v Liberci jej naopak nabral TipServis, který tu úspěšně působí po dvacet let.
 Dnes je znám v severních, východních i ve středních Čechách a mnozí z nás, sběratelů, se bez něj neobejdeme. Pomáhá těm, co hledají práci, napomáhá orientaci v čase i prostoru, v cenách, pokud chcete cokoli prodat či nakoupit. Je to týdeník, kteří předci neznali. Na vysoké profesionální úravni je tu, aby pomohl firmě, jednotlivci z úpadku, nastartovat hvězdnou dráhu firmě, kterou pochválí. Umí zrpostředkovat cokoli.
 Jsem rád, že pomáhá i mně, když hledám staré pohlednice. Pomohl mi kontaktovat, zprostředkovat, najít. Byl bych bez něj jako bez ruky. Zní to jako reklama, že? Ale není. Je to konstatování a snaha o poděkování. TipServis umí a pomohl mně i všem, kteří hledají. Tak ať nám, potřebným, vydrží dalších dvacet let. Přinejmenším.

Žádné komentáře: